Jak schudnąć na twarzy

Jak schudnąć z twarzy

Autor zdjęcia: www.flickr.com/photos/58842866@N08

Twarz jest jednym z tych miejsc po którym można od razu poznać w jakiej formie jest dany człowiek. Jeśli na naszym ciele zaczyna odkładać się dodatkowa tkanka tłuszczowa, pojawia się on nie tylko w tych najbardziej oczywistych miejscach jak brzuch czy biodra, ale również w większych lub mniejszych ilościach na wszystkich innych partiach ciała, w tym na twarzy.

Zmniejszenie okrągłości na twarzy sprawi że zaczniesz wyglądać zdrowiej, oraz o wiele lat młodziej. To również najlepszy sposób na sprawienie że znajomi i rodzina zauważą że “coś” zmieniło się w Twoim wyglądzie.

Niestety pozbycie się tkanki tłuszczowej z tylko jednej partii ciała nie jest do końca możliwe. Wyobraź sobie na przykład jakby ktoś miał jedną ręką umięśnioną i szczupłą, a reszta jego ciała była okryta fałdami tłuszczu – nie brzmi ani trochę realistycznie, co nie? Podobnie jest z twarzą, żeby z niej szybko schudnąć w naturalny sposób (unikając operacji plastycznych lub innych szalonych metod), trzeba postarać się o to żeby zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej na całym ciele.

A co jeśli ktoś jest chudy, ale pomimo to ma okrągłą twarz? To że ktoś mało waży i wygląda na szczupłego nie oznacza że procentowy udział tkanki tłuszczowej w jego ciele jest niski. Nadmiar tłuszczu odkłada się wtedy na organach wewnętrznych oraz właśnie na twarzy.

Co robić żeby schudnąć na twarzy

Poniżej znajdziesz kilka rad które pomogą Ci sprawić że Twoja twarz stanie się bardziej szczupła.

1) Zdrowa dieta - to najważniejszy czynnik zdrowego trybu życia, dzięki trzymaniu się dobrej diety najszybciej osiągniesz oczekiwane efekty. Staraj się jeść dużo zielonych warzyw, chudych mies i wszystkich produktów które są bogate w białko. Unikaj wszystkiego co zawiera węglowodany, szczególnie te w najprostszej formie jak cukry (niestety ale wszystkie słodycze odpadają). Pamiętaj że kluczem w skutecznej i zdrowej diecie jest jakość jedzenia, a nie jego ilość. Głodzenie się i jednocześnie jedzenie rzeczy które najbardziej wpływają na to że tyjemy jest torturą.

2) Woda – picie odpowiedniej ilości wody jest niezwykle ważne dla naszego zdrowia. Po za tym już wiele razy udowodniono że odpowiednie nawodnienie organizmu ma pozytywny wpływ przy odchudzaniu.

3) Ćwiczenia całego ciała – oprócz pozytywnego wpływu na Twój wygląd, ćwiczenia poprawią również Twoje samopoczucie. Osobiście jestem przekonany że najlepiej wybrać formę aktywności która najbardziej Cię interesuje. Po co traktować ćwiczenia jak ciężki trening, skoro można pograć w jakąś ciekawą grę zespołową z znajomymi zyskując ten sam efekt. Jeśli należysz jednak do osób ceniących ponad wszystko efektywność to sprawdź jakie ćwiczenia sprawią że schudniesz szybko.

4) Ćwiczenia twarzy – poniżej znajdziesz kilka przykładowych ćwiczeń które możesz zastosować żeby poprawić rysy swojej twarzy. Twarz posiada bardzo dużo mięśni, a każdy mięsień można wyćwiczyć. Nie popadaj jednak w euforię i traktuj to raczej jako dodatek, bez odpowiedniej diety i ruchu nie osiągniesz widocznych efektów.

  • 1. Nabierz dużo powietrza do ust tak aby twoje policzki były napompowane jak balony. Następnie przemieszczaj powietrze z jednego policzka do drugiego dotąd aż zabraknie Ci oddechu. Powtarzaj to ćwiczenie kilka razy.
  • 2. Uśmiechaj się szeroko, kierując kąciki ust do góry. Staraj się jednocześnie aby twoje oczy zostały w pozycji neutralnej, a reszta mięśni twarzy była rozluźniona. Utrzymuj taki uśmiech od 5 do 10 sekund, po czym powtórz ćwiczenie kilka razy.
  • 3. Ściśnij usta tak jakbyś udawał rybę, jednocześnie wciągnij powietrze z ust aby policzki stały się wklęsłe. Wytrzymaj tak przynajmniej 5 sekund, po czym powtórz ćwiczenie kilka razy.