Jak schudnąć z brzucha bez ćwiczeń

odchudzanie brzucha bez ćwiczeń

Autor zdjęcia: www.flickr.com/photos/sleepallday

Jeśli z różnych powodów, nie możesz lub nie chcesz ćwiczyć, nie stawiaj się na straconej pozycji.

Żeby zrzucić kilka zbędnych kilogramów nagromadzonych w okolicach brzucha, nie musisz zapisywać się na siłownię. Schudnięcie bez ćwiczeń jest całkiem możliwe.

Nie ma również potrzeby stosować się do żadnych diet czy głodówek. Wystarczy, że będziesz ciągle dawał sygnały swojemu organizmowi, żeby zamiast gromadzić, spalał tłuszcz.

Poniżej znajdziesz cztery złote zasady, dzięki którym szybko zmniejszysz obwód swojego pasa.

1. Jedz regularnie

Wpojenie sobie nawyku jedzenia ciągle o tych samych porach jest niezwykle istotne. Pamiętaj również żeby nigdy-przenigdy nie pomijać posiłków. Organizm człowieka potrafi przystosować się praktycznie do wszystkiego, jeśli przyzwyczaisz go do konkretnego planu dnia i będziesz go zawsze realizował, wszystko będzie w porządku. Jeśli jednak spóźnisz się lub pominiesz któryś z posiłków, twoje ciało momentalnie przestawi się w „tryb oszczędnościowy”, co będzie efektem odkładania się tłuszczu i zwolnionego metabolizmu.

2. Jedz tyle samo ale częściej

Najlepiej, przynajmniej 4 posiłki dziennie. Za każdym razem kiedy coś zjesz, Twój żołądek musi to strawić, na co organizm również zużywa energię. Dodatkowo Twój metabolizm będzie pracował szybciej w ciągu całego dnia. Takie podejście ma pomoże Ci również skutecznie walczyć z głodem, nie będziesz już siadał do obiadu głodny jak wilk, przez co zjesz mniej.

3. Jedz rozsądne porcje

Częstym problemem ludzi z nadwagą, jest niekontrolowane obżeranie się. Nie trudno wywnioskować, że zjadanie znacznie większych porcji, niż potrzeba jest bez sensu (a do tego powoduje otyłość). Żeby sobie z tym poradzić, musisz nauczyć się jednego prostego nawyku. Naszykuj sobie mniejszą porcję niż zwykle, następnie zjedz i odczekaj 20min. Po tym czasie głód minie. Nie musisz robić nic innego, wystarczy że po tym jak zjesz zaplanowaną porcję, zatrzymasz się na 20min. Dzieje się tak dlatego, że żołądek informuje mózg o tym że jest pełny z pewnym opóźnieniem. Właśnie w tym czasie, wielu ludzi ciągle je, tylko dlatego że nie czują się syci.

4. Unikaj węglowodanów

Ta rada ma zarówno zalety krótkoterminowe, jak i długoterminowe. Dzięki ograniczeniu węglowodanów w diecie, niemal natychmiast sprawisz, że twój brzuch nie będzie nadęty jak balon. Stosując tą metodę długoterminowo, z pewnością schudniesz z tkanki tłuszczowej, ponieważ właśnie węglowodany są głównym powodem tycia. W pierwszej kolejności odstaw słodycze, biały chleb, ziemniaki, nie słodź herbaty/kawy lub korzystaj z dietetycznego słodzika, owoce również są niewskazane. Nie popadaj jednak w paranoję i nie wyrzucaj kompletnie węglowodanów z swojej diety, pozwól sobie od czasu do czasu na dobre ciastko lub cokolwiek lubisz. Zyska na tym twoje zdrowie fizyczne jak i psychiczne.